lørdag 26. april 2008

Begravelse og bilreparasjon

Leverte bilen for reparering -av de pøbelstrekene den ble offer for!- mandag,og hentet leiebil-skarre værra,så skarre værra!
Allerede igår var den ferdig,og jeg må si de hadde gjort det som var forventet og litt til.Ikke nok med at de reparerte det jeg hadde gitt beskjed om,de hadde også fikset et par andre smålakkskader,uten at jeg hadde sagt et pip om det-snakk om service!
Denne uka har jeg vært på reisefot til Romsdal-reiste oppover med tog tirsdag,traff Gjermund-søskenbarn-som gikk på i Kr.sand (det er ikke hver dag vi treffes,så det var jammen trivelig å se ham!),gikk på nattoget i Oslo,der broder Asbjørn satt og ventet.Kom til Raudsand onsdag morgen,der vi traff Arve,Rolf,Elene og Are.
Så var vi med på avskjeden med Onkel Ola,en meget flott og verdig begravelse på alle måter.
Jeg og Gjermund "kastet oss" på toget tilbake,og hjem til Hinna kom jeg torsdag morgen.En strabasiøs tur,men verdt hver en krone!

Ingen kommentarer: