søndag 31. januar 2010

Mer snø....

Ikke enkelt å parkere!
Nedsnødd!


Igår kveld og natt til idag kom det fordundre meg enda mer av den hvite materien fra oven,det kommer i små drypp og vil ingen ende ta,ser det ut for.En slik vinter har jeg ikke opplevd i Stavanger før,og jeg kom seilende i  1988...det er 30 år siden sist det var slike forhold,så det er ikke rart folk ikke er vant til dette tøvet!Jeg begynner iallfall å bli møkka lei,og det er det helt sikkert flere som er.
Men men,det handler om å gjøre "gode miner til slett spill" (er det ikke det det heter,da?),og særlig når man er så heldig å ha små barn!Det er ikke særlig smart å grave seg ned i frustrasjon over noe man ikke får gjort noe med likevel,ikke sant!
Forrige gang jeg slo meg løs i akebakken,dro jeg på meg en skikkelig muskelstrekk i korsryggen.Nå begynner jeg endelig å bli bra igjen av det svineriet,så når jeg tok med ungene dit idag,var jeg ytterst forsiktig-dette ville jeg ikke ha på nytt!
Det gikk da bra,sjø!

Ingen kommentarer: