fredag 11. november 2011

Intrikat...

Jeg kjøpte en DVD til Gerd i går- "Purpurfargen".Virkelig en bra film!
MEN,og det er ganske stort! For en enkel mann fra landsbygda ble jeg virkelig satt på prøve med denne filmen,hør bare her:da vi hadde kommet halvveis i filmen,sa det bare stopp-filmen nektet å gå videre,og vi kom ingen vei,trass i utallige forsøk.
.Fortvilelsen og rådløsheten grep meg-hva gjør jeg nå??
Men så begynner man å tenke i litt utradisjonelle baner,helt nødvendig skulle det vise seg i dette tilfellet!
Da filmen "sluttet" halvveis,kom det nemlig opp en slags veiviser som viste snuing av DVD`en.2-3 sekunder viste den seg,men kunne det virkelig  være mulig?Det hadde jeg nemlig aldri vært borti før,at en DVD kan SNUS med "blindsida" opp! Og enkel i tankegangen som jeg er,var jeg full av skepsis til dette.Frykten for å ødelegge spilleren hvis jeg prøvde ut dette,var der i fullt monn!
Men jeg måtte bare prøve,og VIPS,så fungerte det!!
Takk til den som utformet coveret for ELENDIG rettleiing...

Ingen kommentarer: