onsdag 28. november 2012

Avskjed på grått papir-eller var det svart!

Jeg må bare få sagt at jeg fikk en lite hyggelig opplevelse på jobben her om dagen.
Det såkalte fotfolket hadde gitt meg utelukkende positive tilbakemeldinger på mitt arbeide,og jeg hadde virkelig lyst til å være med videre.Men slik skulle det ikke gå-alt ble snudd på hodet på en liten time.
Vi skulle ha et evalueringsmøte denne dagen,og en time før dette møtet kommer-unnskyld uttrykket-drittsekken av en arkivsjef og forkynner meg at kontrakten ikke vil bli fornyet,og at jeg bare kan "forsvinne"-er det rart at motivasjonen faller som en stein?Men den "gapatrosten" skal f... meg ikke få knekke meg,hvis det var det han var ute etter.
Så-igår var jeg innom en snartur,hentet tingene mine,sa hadet og forduftet...

Ingen kommentarer: