fredag 11. januar 2013

Forvirra...?

Jeg må bare le- gapskratte er det rette ordet!- for dette er for dumt,nesten- e må bærre FLIR!!!
I natt våkna jeg til rett tid -trodde jeg...vekkerklokka ringte til rett tid- trodde jeg...
Opp og vaske ansktet og dusje kroppen -men allerede da jeg tørka meg  skjønte jeg at noe ikke stemte;
armbåndsuret mitt viste noe helt annet enn vekkerklokka....rart....ble enig med meg sjøl om at armbåndsuret måtte ha stoppa....fortsatte med stellet og gikk ned trappa med klærne over armen.
Men da jeg kikka på veggklokka og et lite øyeblikk etter på mobiltelefonklokka gikk det opp for herr Næverlid at her var noe riv ,ruskende GALT-klokka var FIRE!!!
Forklaring:vekkerklokka var BORTSTILT-hvordan det har skjedd,aner jeg ikke-men jeg sovna heldigvis ganske fort...

Ingen kommentarer: