lørdag 30. mai 2009

HÆRVERK...

Det skal være mulig å se vandalismen...
Idag skjedde det igjen.Hvorfor er det noen som ikke eier respekt for annen manns eiendom?
Jeg kjørte fruen og ungene til stranda så de kunne kose seg der noen timer, så kjørte jeg hjem for å klippe hekken i det praktfulle pinseværet.
Og mens jeg sto der i hagen og ante fred og ingen fare og jobbet "i mitt ansikts sved", tror du ikke det er en eller annen drittsekk som har gått forbi bilen mens den sto parkert så fint,strukket ut hånden og laget en saftig ripe i lakken på bakdør og førerdør...og for å få til noe så meningsløst har idioten brukt en mynt ,nøkkel eller noe annet skarpt.
Som et medlem av regjeringen nylig proklamerte: "je e frusstrert,je e forbanna" samstemmer jeg glatt til hennes "lovsang"...FOR NO DRITT!"jeg er så sint så fy" som frøken tante Sofie sier i Kardemommesangen sin. Og dette er det jeg som må betale fra egen lomme-ikke er det vits å anmelde det heller-"henlagt pga ukjent gjerningsmann" blir svaret fra den kanten. Nå tør jeg ihvertfall ikke parkere DER lenger.

Ingen kommentarer: