mandag 15. februar 2010

Bra film!

Det er ikke akkurat hver dag jeg blir helt bergtatt av en film,men på lørdag skjedde det faktisk.Da rullet nemlig filmen  Just Like Heaven på en eller annen TV-kanal,med Reese Witherspoon og den mer ukjente Mark Ruffalo i de bærende roller.Witherspoon er en  "underbar" karakterskuespiller som virkelig holder filmen oppe!
Filmen starter temmelig ordinært,så jeg tenkte i mitt stille sinn "er dette noe å bruke lørdagskvelden på,da?"
I disse OL-tider er det imidlertid nesten godt gjort å finne noe  annet enn OL-stoff,så jeg er glad jeg ble på min post!Historien er av typen "du tror det ikke før du får se det" ,men jeg synes den er svært så finurlig oppbygd,med flere uventede poenger som popper fram etterhvert!Som mange romantiske komedier slutter også denne med at han får henne-akkurat DET er lite orginalt,men slik må det bli!
Det som slår an på filmfronten nå,er den rake motsetningen til Just Like Heaven,nemlig Avatar,en slags scifi-greie som ikke ligner på noe,men allikevel vanvittig populær.Den sjiten skal iallefall ikke jeg se-jeg så en trailer,og holdt på å spy!Fysj-tvi vøre!

Ingen kommentarer: